UN BLOG CU SI DESPRE FOTOGRAFIE.

UN BLOG CU SI DESPRE FOTOGRAFIE.
CLIK PE POZA SI INTRII PE UN ALT BLOG AL MEU CU FOTOGRAFII

Cat sa dureze o casnicie???

marți, 22 iunie 2010

Refuz sa ma uit la TV ! Ce mai vedem la TV?

Azi intamplator am vrut sa caut un post tv dar de muzica,si am facut greseala sa imi pierd cateva zeci de minute pretioase din viata incercand sa imi dau seama la ce ma uit? Am dat clik si am ajuns pe pro tv , apoi antena,si alta antena si otv si tot asa incercand cu disperare sa scap de mizeriile de pe sticla. Pur si simplu sunt uimit cum de lumea sta si priveste la asa zisele stiri,care de fapt sunt un macabru necrolog citit de tipe siliconate si femeiustele pensate care isi zic barbatii prompteristi.Inainte sa iau decizia de a renunta la tv,am facut ca si in cazul tigarilor,"la ce imi e buna tigarea? ah la nimic,ok adio tigare",il mai urmaream pe badea mircea,dap pe mircea badea care chiar era interesant in toata mizeria din tv,apoi a devenit si el penibil tot vorbind doar de base si base si sleahta de politicieni,mai putin de seful lui,care uita badea ca era undeva acolo langa protipendada comunista,dar asta e alt subiect. Deci cu drag am renuntat sa ma mai uit la tv,culmea este ca foarte multa lume inca se uita,isi pierd clipe din viata ,isi incarca inima si sufletul cu mizeria arata si prezentata frumos colorat pe tv,imi vine sa strig "opriti acest macel mediatic mizerabil" cum naiba de oameni deosebiti se lasa prada acestei mizerii numita televiziunea din romania 2010.Este un film prost regizat,cu actori si mai prosti la care multi se uita si in tot acest timp conturile patronilor de tv se umfla si ei isi duc vietile frumos,sunt mai mult ca sigur ca ei NU se uita la tv.As vrea sa am puterea sa conving romanii sa nu se uite 24 ore la tv,clar multi patroni ar suferi,in acea zi nu ar mai putea sa faca ...ce? pai sa isi ia un louis vuiton,o plimbare cu o super masina,o plimbare cu un iacht,o camera la un burj al arab,un ferrari,bugatti....si cate si mai cate.
Nici trecand prin posturile tv din afara nu am ramans impresionat,gen discovery unde aceleasi emisiuni se repeta.Daca ai apucat in prima luna din an sa vezi emisiunile , e clar poti sa uiti de aceste posturi vor da tot anul aceleasi emisiuni.Pe posturile de filme,axn,hbo...aceeleasi reluari de acum 3-4-5 ani,daca e o premiera clar a fost deja vazuta de toata lumea la un cinema sau de pe net.De canalele pt copii,wow acolo chiar sunt uimit ca desenele animate pe care le priveam noi,cele facute de mana lui disney unde intr-adevar exista povestea,acum sunt facute pe computer,nishte super computere care strica si prezinta unor copii realitatea asa cum ea NU exista,si ne mai miram ,copii nostrii vorbesc o limba pe care nu o intlegem,au actiuni si viseaza la ceva ce nu exista,oare cum ar fi toti copii sa viseze la un "zmeu" , da unul din povesti,sau unul facut din hartie si o carpa la coada sa iasa afara si sa alerge cu o ata in mana incercand sa il inalte pe zmeul cel rau.Ar fi oare incantati? Parintii sunt de vina ca isi lasa copii sa vada ... NIMIC,pt ca eu asa cred,copii de azi se uita la nimic...si nimic vor fi in viitor,doar nishte consumatori de stiri proaste si mizerii de emisiuni. In aceste zile cu marele campionat de foltbal eurosport e singurul care mai schimba ceva, si asta pt ca sunt meciuri,dar sunt mai mult ca sigur ca anul asta si la anul vor relua si re re relua acest campionat.
Ma uimeste maxim cum romanul are spiritul de turma in gena,sunt sigur ca si oile de pe camp ar fi uimite de romani,daca unul se uita la o emisiune,frate a doua zi trebuie dezbatuta,desigur o mizerie de emisiune....ei bine eu sunt ala care nu vrea sa participe la asa ceva.
Eu cand sunt intrebat, ah si ai vazut emsiunea X,ii raspund:nu,dar poti sa imi povestesti ultima ta calatorie,ultima carte citita,ultimul film bun vazut,sau ultima melodie sau un subiect dezbatut pe internet de persoane care au si ce spune.As vrea sa existe oameni care sa inteleaga ca viata traita in fata tv-ului NU este viata,iesi la plimbare,citeste ceva interesant chiar si aici pe net se gaseste,vezi un film bun,asculta muzica de suflet nu manele,gaseste-ti o pasiune a ta,iubeste bucurate de tot ce are viata asta de oferit,pt ca sunt sigur ca "dincolo" nu vom avea tv si va trebui sa ne rezumam la a povesti ce am facut "aici" ce experiente am acumulat.Tare greu imi e sa cred ca cineva va fi de accord cu mine in tot ce am scris,de aceea astept parerile voastre ,convins ca sunt multe PRO si nu CONTRA tv...subiect pe care il voi mai dezbate...

as cere drepturi de autor pt articol , dar nu am cui...

9 comentarii:

  1. sunt de acord cu tine,nici eu nu ma mai uit la tv in ultimul timp ,mi e lehamite de ce vezi pe sticla ,stau singura pe terasa si privesc padurea,mi ar place sa calatoresc,sa ratacesc prin natura,sa admir un resarit sau un apus la poalele unui munte,un rasarit pe mare,mi ar place sa plec in croaziera si multe altele,dar n am cu cine si nu pot,daca as putea as da timpul inapoi................citesc carti,acum citesc :Fecioara incatusata,de AYAAN HIRSI ALI.Copiii ii stricam noi singuri,eu prefer jocurile in aer liber,o minge,de a v-ati-ascunselea si altele,nu incurajes statul la tv sau calculator,plimbari la padure ,la o sala de ex fizice daca se poate.imi place sa profit de timpul liber in mod placut,dar nu prea am cum.........sunt ignorata.....ascult muzica sa mi incarc sufletul ratacit..............ai perfecta dreptate,drepturile de autor ti le dau eu,vrei?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt total de acord cu tine.Ai mare dreptate cand spui ca stirile sunt un necrolog macabru.Si cand te gandesti ca unii oameni urmaresc stirile din momentul cand au ajuns acasa de la servici pana adorm,pe toate posturile tv.Iti dai seama ce cosmaruri au.Televizorul este cel mai mare mancator de bani pt ca el te poate tine sarac toata viata si nenorocirea este ca oamenii nici nu isi dau seama de asta.Si cand spun sarac nu ma refer doar la bani ci la tot ce presupune acest cuvant.Despre celelalte posturi aceeasi parere iti impartasesc,nu prea avem ce vedea nici noi nici copiii.Cum imi petrec eu timpul?sub nici-o forma in fata tv-ului sunt atat de multe lucruri frumoase de facut pe lumea asta!!!!!dar trebuie sa iti dai seama!!!Este mult de discutat despre acest subiect dar astept sa mai scrii cate ceva si atunci o sa mai comentez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Incantatoare si sfanta indignare!Cu cine te certi,Willy?Pe cine vrei sa te razbuni?Don Quijote visator,sunt doar niste amarâte de mori de vant,nu sunt persoane reale!TV-ul i-a redus la umilul stadiu de excrescente ale telecomenzii.Nu mai stiu sa gandeasca,nu mai vor,nu e "cool" sa traiasca live.
    Si-apoi,e mai frumos(si mai decent,chiar)sa povesteasca despre iubirile Luisei Fernanda,despre masinile lui Botezatu,sau despre tradarile Simonei Senzual(si te rog,iarta-mi inadvertentele,nu mai privesc de un secol micul ecran),e mai frumos,zic,decat sa povesteasca despre zeama lunga pe care a fost nevoita sa o faca in lipsa de altceva,despre cate palme a incasat aseara de la Ion care a venit iar beat,sau despre jigodia de sef care ii face avansuri,sau si mai rau,nu i-a platit salariul de doua luni.
    Nu trebuie sa ii aprobi,nici sa ii accepti,ci doar sa ii intelegi.De ce nu mai citesc o carte?Pentru ca nu mai au timp pentru ei.Sunt bruscati,impinsi,imbranciti sa mearga mai departe,nu conteaza spre ce,nu conteaza unde,ci doar sa mearga....ca oile,cum spui tu.De ce nu mai merg la film?Pentru ca biletul are exact valoarea unei ciocolate mici pentru copil.De ce nu.....de ce nu.....de ce nu.....
    Sau poate te refereai la tineret?Pai,pentru ca nu au bani suficienti sa iasa in oras(asa cum au copiii proprietarilor de televiziuni,de exemplu),sau pur si simplu,nu stiu sa faca altceva,pentru ca e generatia desenelor pe calculator,hidoasele si chiar inspaimantatoarele imagini electronice care au luat locul lui Bamby,Mikey Maus,Donald si ceilalti.
    N-am sa scriu un contra-articol,nici n-am sa te contrazic,nici n-am sa te aprob.Un singur lucru vreau sa iti amintesc(dar poate ca nici nu l-ai uitat,doar ca nu te-ai gandit la el):atata timp cat mai exista oameni ca tine (ca mine?) care prefera o plimbare in amurg la malul marii,o carte citita in tihna dupa amiezei,muzica cu mesaj.....mai exista o sansa.Mai exista o speranta.Totul nu e decat o perioada de tranzitie(tulbure),de metamorfoza....ce pacat ca nu vom mai fi acolo cand se va termina!
    vali_ann (barcelona)

    RăspundețiȘtergere
  4. E ...vital sa mai "tragem cu ochiul" uneori si la tv,asa vedem ...daca gradul nostru de civilizatie a mai crescut un ....milimetru.
    Ca stagneaza,asta ne dezamageste profund,dar...poate ar trebui sa facem si noi ceva,nu?
    Bafta dragilor/elor si sa ne dea Domnul mai multa intelepciune tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt pro cu tine vis a vis de tv.mai degraba o asteptam pe mihaela pe vremea cea acum mult ravnita
    adica ceausista chisr daca esa limitata emisiuna ca timp,decat acum cind avem zeci de programe si pste tot se repeta aceleasi stiroi ieftine sau horor.nu pot ssa suport nici macar posturile de muzica .dc?multa muzica fara muzicalitate doar de dragul comercializarii.uite acum cind scriu incerc sa schimb canalele si pe bune iti spun ca aceeasi stire e pe cel putin 5 canale si anume dan diaconescu
    .prefer sa ascult zumzetul vreunui tantar sau a vreunei eventuale muste ratacita prin casa cind stau in casa decat sa deschid tv ul.asa ca .........sunt cu tine
    dar numai la acest subiect.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mda . In mare parte ai dreptate. Lucrul acesta e generalizat. Dar in conditiile in care invatamantul e la pamant , criza se resimte,tot mai multi stau in casa . unii aleg ca putinul timp liber pe care il au la dispozitie sa-l petreaca navigand pe internet, altii sa se uite la tv. Asta e , fiecare cu alegerile lor . eu personal ma uit la tv cand ajung acasa seara , dar nu mai mult de zece minute pt ca adorm , din cauza oboselii dar si pentru ca nu gasesc nimic interesant la care sa ma uit.
    personal am o vorba : daca vrei sa faci pauza in gandire , uita-te la tv. sigur asa iti vei relaxa toti neuronii. fiecare om alege pentru el , iar parintii pentru copii. Sunt de acord ca unele desene sunt violente , ca stirile de la ora cinci sunt necrolog si ca Mircea Badea s-a blocat pe un singur subiect. Dar intro tara in care toata lumea vrea , cere si se plange dar nu face nimic pentru a schimba ceva e normal sa se intample lucrurile acestea. Atata timp cat se discuta doar pe la colturi si nimeni nu vine cu e idee care sa ne scoata din situatie , asa ne vom petrece zilele. romanul era muncitor, ac marea majoritate e doar plangaciaosa sau critic aspru pentru ceilalti fara sa fie chiar intreptatit. Asa e viata pentru secolul acesta . si cred ca ne ducem spre zile mai rele decat acestea pe care le traim. Si noi toti prin atitudine si comportament am contribuit la asta .
    Imi cer scuze pentru modul in care am scris. sper ca nu am facut prea multe greseli si mai sper ca am fost coerenta in ce am incercat sa spun.
    si , draga Willy e bine ca te-ai sesizat si ne-ai atras si noua atentia , dar daca ai face si ceva concret in acest sens ar fi minunat. eu te sustin .
    Mai putin scris mai multa actiune . pupici si curaj. Adriana

    RăspundețiȘtergere
  7. MA SIMT FERICITA CA NU MAI AM TIMP PENTRU TELEVIZOR.
    IMI DORESC SA VIN ACASA DUPA O ZI DE MUNCA SA MA ASEZ IN FATA TELEVIZORULUI SA URMARESC CEVA CARE SA MA CAPTIVEZE SI IN ACELASI TIMP SA MA RELAXEZE
    DAR NU AM NICI O SANSA.
    ACEASTA ESTE REALITATEA!
    SPER IN MAI BINE INCERC SA FIU OPTIMISTA
    DOAR SPERANTA NE-A MAI RAMAS...

    RăspundețiȘtergere
  8. In permanenta sunt presata de timp. TV exista doar pentru a viziona un film... Altceva nu ma mai intereseaza. Cred ca televiziunea a ajuns pe ultimile locuri in ceea ce priveste veridicitatea informatiilor... PACAT...!? Se duc banii celor carora li s-a impus sa plateasca pe apa sambetei.

    RăspundețiȘtergere
  9. salutari

    Mult de comentat si prea putin de facut.Subiectul acesta este destul de complex pentru al dezbate numai in cateva cuvinte si sincer vorbind ce e de trancanit cand mai degraba te poti plimba sau face altceva in timpul asta.Lucrurile sunt cum sunt si nu de ieri sau de azi ...Fiecare decide pentru persoana lui ce e de facut cand ai copii si nu vrei sa ii lasi sa se uite la dumnezeu stie ce lighioane de cartoons foarte bine nimeni nu zice nik.Traim intr-o lume salbatica si ordinea acestei lumi se cheama chaos. Asa ca..... Oameni buni ma duc sa imi sarut copii caci viata asa cum e ne-o facem noi cu mana noastra .Totul este ce decizie luam.Numai bine ...F

    RăspundețiȘtergere

APASA CLIK PE FOTO....