UN BLOG CU SI DESPRE FOTOGRAFIE.

UN BLOG CU SI DESPRE FOTOGRAFIE.
CLIK PE POZA SI INTRII PE UN ALT BLOG AL MEU CU FOTOGRAFII

Cat sa dureze o casnicie???

sâmbătă, 5 iunie 2010

Poti sa te intorci din drum???

Poate ca unora li-se pare ciudat sa te intorci din drum, dar unii o fac. Eu de multe ori am facut-o , si mereu am constatat ca ceva,de undeva, candva,asa a vrut ca eu sa fac un pas,doi inapoi si cand intalnirea cu necunoscutul a venit,mi-am zis " si daca nu ma intorceam?poate ca as fi fost si eu acolo implicat in acel accident sau incident" Asa ca in viata e bine sa faci si pasi inapoi,uneori inveti ceva,daca stii sa deschizi ochii bine,alte ori e mai bine sa ii deschizi larg si sa vezi dincolo de ce nu s-a intamplat dar ar fi putut.

Omule... nu te teme sa te intorci din drum,totul are un scop!

3 comentarii:

  1. De obicei ne este frica sa ne intoarcem din drumul ales de frica sa nu ni se intample ceva rau.
    Dar daca te intorci este posibil sa ai parte de surprize la care nu te-ai gandit:)))
    Este bine sa te mai intorci cateodata!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Intalnire cu necunoscutul" cand te intorci inapoi ? Sincer, parerea mea e ca intoarcerea inapoi se traduce exact prin fuga de necunoscut! Intorcandu-te inapoi nu faci decat sa cauti sa regasesti vechi tipare cu care te crezi familiarizat. Dupa mine e doar o alegere comoda....

    RăspundețiȘtergere
  3. demulte ori e bine sa ascultam sufletul,sa avem incredere instinctul propriu.dumnezeu e sus si ne vegheaza,ne calauzeste pasii pe drumul cel bun,are grija de fiecare.daca te ai intors din drum te ai "intalnit cu necunoscutul"............asa ca mine si cred ca nu regreti,totul are un scop,un sens.de cat sa faci ceva cu repeziciune si sa ti para rau ,mai bine te opresti din drum.de multe ori am facut o si eu cu optimism.asculta ti inima..............

    RăspundețiȘtergere

APASA CLIK PE FOTO....